Avklarat

Gick till skolan imorse vaknade t om innan klockan ringde hela 30 min innan. Vad är problemet tänkte ja? Sovit väldigt dåligt inatt, vart pigg o sedan drömt en massa konstiga o otäcka grejer.. Var la de mesta av de som gjorde mig pigg att ja inte ville sova..
 Den muntliga redovisningen är även nu klar,vart borta från dom två gångerna ja skulle redovisat men vill ej då.. Försökte komma undan,men idag på lektionen så var vi så några så passade på o redosvisa då,så ja äntligen kan få mitt jävla betyg i det ämnet.. Redovisningen flöt på o tur va la de,kände ja.. Skönt nu är de avklarat..
Försöka fixa eller göra ett prov innan fredag oxå om ja orkar annars får ja ta igen de efter med efter jul.. För nu är de alldeles för mkt som knakar runt i huvudet..
Väntar på att vi ska få sluta nu.. Har ja tur så slutar vi la alldeles straxt o de är ju skönt de:P

Påtal om inget DU kommer märka att ja kommer förändras med allt de sociala vi haft, funkar inte,alldeles för mkt just nu o tänka på!.. Känner mig bara trälig när ja tänker tillbaks på de vi sa elller de vi skrev...
Vill ha ut så mkt mer av mitt liv,men de går verkligen inte!!