Flytt på g

Var inne i Ikano idag o skulle hämta ut min gamla mobil,men ja fick en sprillans ny istället. Gött mos de tyckte ja,hoppas den inte kommer krångla något..
Avslutning i skolan vart de oxå,knallade över till kyrkan ingen höjdare för min del,men vafan gör man inte för att få paket haha.. Efter de så samlades alla jordklasser o fikade o fick mer paket o på de fick vi se traktorporr yeah inte illa kan ja lova.. Helt klart vettigt o fränt.
Hållt på o kört bilar hit o dit eftersom vi håller på o flytta nu,burit saker upp o ner,känns i knäna i alla jävla trappor.'
Gick kanon ibörjan sedan när vi skulle flytta saker ifrån andra förrådet så vart ja förbannad när ja såg vad som hänt, JÄVLA SVARTSKALLEJÄVLAR säger ja bara. Jävla gamar är tamefan vad ni är era förbannade as.. Ingen skam i kroppen har ni.. Faan säger ja bara.. Var på maxi o handlade hänglås o sedan åkte vi över till Elgiganten o köpte mobilficka till<min mobil,rätt gullig faktiskt:D Så slipper displayen bli repig eftersom ja oftast har mobilen med mina nycklar. Då slipper ja de nu när ja har den fickan..
Sedan drog Sandra o jag och handlade mat till morsan o company..
Snacka om skönt med en dusch efter alla lådor o skit, nu äre bara möblerna kvar, de blir la nästa helg tror ja..
Nae nu ska jag rulla iväg på dejt.. ska bli trevligt:D