Fundersam

Kvällen blev de att umgås med Natta en stund, sedan vare en massa tjafs mellan mig o Björn för jag var något sur o arg på honom.. Jaja o de vart som de vart med de.. Stefan kom o socialade lite o snackade lite skit med honom.Sedan kom även Björn o Slobban förbi.
Fick även reda på saker ikväll som fått mig bli lite reserverad o fundersam. Vart lite nervös av de han skrev om de nu stämmer allt han skrev. De vet ja ju inte.. Kanske bara skrev så för han trodde han skulle få sig något eller..
Vet ej hur ja ska hantera denna situation. vill inte såra honom o framför allt vill jag inte bli sårad igen de orkar jag inte med kan jag lova.. Vart åka hem till han o prata lite o så. Rätt så kul o se hur han försöker formulera sig eftersom han har svårt o prata om känslor o så, men han försöker iallafall o de är jag glad för att han gör..
Men som sagt ja kommer inte säga något fören den tid då de kanske bli aktuellt o kläcka ur sig den information jag håller inne med..

Men du är ett Charmtroll de är du!! Så äre bara..