Jobbigt jobbigt

Träffades o ja försökte förklara läget, gick la skapligt bra. Många frågor o så. men de är smällar man får ta helt enkelt.
Förjävla jobbigt vare för vad ja än vill säga så blev de fel, o ja visste inte hur ja skulle formulera mig för att han skulle förstå mig rätt. Frustrerad helt enkelt vart ja.. Äre så här ja egentligen vill ha de? De är frågan de, mår bara dåligt av att förlora den kontakt vi verkligen hade. Synd bara att du ska vara så känslo kall! Skulle må bra mkt bättre om du inte var de, o man verkligen visste vad man hade dig.. Nu vågar man inte offra något mer.
Tankarna har snurrat hela natten, tror ja max sovit knappt en timme. Legat o tänkt o verkligen allmänt mått skit.
Tårarna ville spruta när ja låg i sängen, men ville inte väcka Natta eftersom hon oxå låg där, så hela skiten bara sprack imorse när ja knallade hem. För meningen var ju att ja skulle till skolan idag,för jag har ett viktigt prov. Men skiter fan i de, orkar o orkar inte de just nu.. Vill bara va hemma för mig själv, o tänka igenom vad fan de är jag gjort.. Är så jävla arg på mig själv,att ja lätt de gå så långt, eller att ja verkligen öppnade käften o sa de.. Ångrar mig så förbannat mkt...
Vill verkligen ha dig i  närheten o som du sa,  jag tycker de är jobbigt när du bara försvinner.. De stämmer..
Varför ska jag jämt råka ut för en massa skit? Känner mig pissvärd och de är väl så sanningen oxå är.



.: Nathalie :.
2008-12-18 | 11:06:18 | http://mixmix90.blogg.se/
Du fick väcka mig <33 gummaaan! jag är ju här för diiiiig!!!!