Nu äre sagt!

Kvällen tillbringades med Natta o Stefan, fika o snackade lite skit..Trevligt trevligt.
Även tjafsat hela kvällen med en person,som vart lite sur o skrev dittan o dattan.För han trodde ja var sur, och de slutade med att jag vart sur och lite depp. Men  Natta o Stefan  gjorde att ja kom i form igen iallafall lite....Jag kan reagera lustigt de vet ja, men de går så mkt snack så man drar ju sina egna slutsatser.. Nu har jag iallafall kläckt ur mig de jag ville ha sagt som ja hållt inne med en bra tag, och idag bröt de tillslut ut.. Vart la en hel del mess kan tänkas. Jaja tror de är de bästa,för att inte gå på yttligare en nit. Vad du nu tycker av de hela vet  jag faktiskt inte riktigt,men vet om lite iallafall..
Hmm annars har de la vart en vettig kväll med andra ord, fått ur mig de ja velat lägga fram till snyggt nu ett tag men ej funkat,annars har de alltid kommit något i vägen, eller man har blivit avbruten:s. Iallafall alltid har de kommit något emellan iallafall... Kommer bli hårt att klara denna situation, men tror de blir bäst så....
Sitter hemma hos Natta o pratar av mig nu, de är skönt att hon finns till o stötar mig o störst av allt att hon lyssnar!!

Miss you!




.: Nathalie :.
2008-12-17 | 23:38:23 | http://mixmix90.blogg.se/
Klart jag fnns för dig!!!! <333 jag älskar dig gumman! jag gör allt jag kan för att ställa upp och finnas till för mina polare!!!