Orka

Vart o fikat med Ella,sedan åkte vi runt i stan lite,o väntade på att krasch skulle komma ifrån jobbet. Tog en kaffe på donken o Ante va med oxå,va trevligt länge sen man såg honom. Pratade lite med Stefan o Marcus o sedan kom bs o Katja förbi oxå o samspråkade lite..
Är så förbannat trött, de tar på krafterna kan ja lova. På de sättet du bär dig åt o behandlar mig på. Hur kan du? Värsta är ju att du bara byter samtalsämne hela tiden o drar in en massa andra personer i ämnet som inte ens har med de att göra. Kommer du ihåg vad du sa i torsdags natt? Ne trodde väl inte de för de va la bara en hel del fyllesnack. Trodde dig nästan, men ändå inte. Skulle ta de i nyktert tillstånd. Blev de av? Ne bara en annan som fick försöka reda ut de hela. Men du brydde dig inte. Utan gå o göra dig kaxig o snacka en hel del skit o behandla mig som skit de är du jävligt duktig på kan ja lova. Börjar bli så jävla less på de nu, ja passar bara när de passar dig.. Men de är la så de ska vara har ja hört. Synd att du inte kan fatta bättre. Tur att du inte vet om allt. För då skulle du nog passa på o trycka ner mig ännu mer än vad du nu redan gjort.. Vet inte hur du tänker, men fått den bilden av dig att du verkligen gillar att behandla mig som skit. Tack så mkt så mkt som en annan ställt upp eller varit med dig har la inte betytt ett skit. Var dum nog o prioriterade dig i första tag än att sköta resten som igentligen var viktigare. Men man var ju dum nog o gjorde de.. Ångrar de idag, ångrar ibland att ja träffade på dig o att ja la ner så mkt energi på dig. Kunde offrat allt men du behandlade mig som ja ingenting kändes de som.. Passade dig när du hade tid. När en annan väl hade fixat o en massa så drog du dig ur.
Fattar inte att du bara kan säga en sak ena dagen o inte stå för den den andra dagen.. Hur tänker du igentligen? De är ju bara du som vet.
Har verkligen tröttnat på hur du beter dig emot mig ibland. Visst ja kan erkänna ja kan bete mig riktigt dumt ibland ja med de kan ja inte neka men de har ofta något samband med de du säger eller sagt.. Jag är inte perfekt, har ja inte sagt heller, men ja bryr mig om folk i min närhet önskar att du oxå kunde göra de ibland..
Nu har ja mina aningar nu sitter ni hela bunten där inne o snackar en hel del skit, o spyr galla om en annan. Vassegoa de är ni ju experter på....
Tycker synd om en person som får stå mitt emellan allt,de kan inte va lätt, men ja vet att ni pratar en hel del och så o då blir de automatiskt att man frågar o sedan om han skiter i mig totalt är ju en annan femma..
Nu har ja nog bestämt mig, ska nog säga upp kontakten totalt med honom, för orkar inte allt tjafs o snack som går omkring i denna piss stad. Visst de är inte bara du som tjafsar de, kan vara ja ibland oxå men som sagt ja har inget tålamod o sedan om man lovar en sak så försöker man hålla den, så fungerar ja. Men om du inte kan sköta de så äre de ju upp till dig..