Seg

Hmm skapligt seg sovit en timma på hela natten. Men de var fan värt de kan ja lova. De va helt klart Underbart,de kan ja lova, trivdes verkligen som fisken i vattnet. Fick en hel del frågor under nattens gång oxå en del roliga o en del rätt så känsliga frågor. Och dom svarade ja inte på. för vill inte göra bort mig ännu en gång om jag berättar hur de ligger till..
Han är verkligen ett riktigt Charmtroll kan ja lova, o ja blir glad av att umgås med han..
Ringde även jobbet o frågade om ja kunde byta helg med en killkompis o de gick kanon. Så imorn kanske de blir vara chafför upp till Borlänge. Hur ska detta gå? Haha får la se hur de blir med de.. Någon gång ska man väl våga ge sig ut på långturer.. Nackdelen är la att ja kommer vara så jäkla nervös för att göra bort mig eller något när ja kör. Eftersom jag vet om att han ej är så förtjust i att sitta brevid folk som kör. Men som han sa. Han har ju aldrig åkt med mig så han kan ju inte säga något om de.. haha.. De kan nog bli trevligt om de nu blir som så.. De återstår att se.

Sitter i skolan o surfar lite på nätet. Ska se om man hittar något vettigt.
Orkar ej lägga ner någon energi på Småföretagande B för gubb fan är ju fan fel i huvudet med sina jävla beräkningar som jag verkligen hatar.