Sova

Hmm kvällen vart de hänga med Lappen till donken o käka o dricka kaffe. Sedan skjusade han mig till Charmtrollet,där vi satt o kollade på Wallander o oskyldigt dömd eller vad den hete. Jäkligt bra iallafall.. Åkte iväg o drog igång en bil oxå.
Förbannat halt var ute i natt oxå kan ja lova. Ursch  vet inte hur många gånger jag höll på o hamnade på arslet..
Nae  de va den kvällen riktigt nice! haha.
Fick mig en rejäl tankeställare oxå som ja både suttit o legat o grunat på nu ett tag. Vill? men ändå inte? Våga? Lita?Tro? Veta? hmm så många frågor.. Vet ej om de blir vettigt! Inte en anning. Och blir de, det så är ja som en sol. Men kanske ändå inte.. Vill ha ut så mkt av hela grejen men ändå inte? Är för rädd o tillbaka dragen och vågar inte erkänna vissa grejer ja lyckats komma fram till nu...
Jaja tankar hit o dit..
Men ja har mina vänner som stötat mig i valet o kvalet!! hoppas ja iallafall på. men vem vet..



.: Nathalie :.
2008-12-15 | 21:07:34 | http://mixmix90.blogg.se/
JAG STÖTTAR ALLTID DIG!

hoppas du vet de <33