Nu äre gjort


Hmm vaknade till vid middagen typ o gick o ringde barnmorskan så ja fick komma upp direkt vid kl 1. Vart jävligt förvånad vilken bra service man fick för en gång stund. Drog med mig Natta dit, vart kall o blek när ja la mig på sängen.Aldrig gillat sjukhus. Dom var t om tvungna o ta blodtrycket på mig så ja inte skulle svimma. Fick bedövning o de kändes verkligen som en riktigt arg mygga. Ingrepet gick kanon,hade förväntat mig att de skulle göra jätte ont, men de gjorde de inte. Tog en promenad ner till stan o gick runt lite möte Elin o hennes kompis gick med dom en sväng. Sedan vart de kaffe dax på shell o sedan promenad upp till stan där ja möte upp paddan så vi gick ner till donken o fika.haha. Sedan skulle hon till ungdomsmottagning då gick ja upp till Bs och Katja o drack lite kaffe undertiden hon var där. Alltid trevligt o träffa dom fast dom nästan jämt bor med telefonen i örat haha..Gjorde sällskap med Paddan ner till bussen vid donken där hon skulle vänta på Sanna men de tog en jäkla tid. Så vi stod där o såg några vara i närheten. Men undvek o gå fram,fått några bakslag i veckan som fått mig att backa lite grann.. Paddan o ja beslutade  oss för att ta en promenad hem till mig så Sanna fick komma dit istället.
Kom hem ställde mig o gjorde pannkakor tills mamma kom hem o dom vart FÖRBANNAT goda kan ja lova.p
Nu sitter man här vill ta bort bandaget runt armen men måste vänta tills imorn så inte en massa bakterier kommer in.