ut

Skalade potatis o gjorde middag åt morsan.Vart ett bra resultat känner mig nöjd:P diskade. la mig i soffan o bara kände för att inte göra ett skit. snackade även lite med Ella.  Legat i soffan nån timma eller lättare sagt några timmar,finns lite vettigt på dumburken men de var fan inte mkt o hurra för.. Hmm vet inte vad de är men irriterar mig på minsta lilla var sån igår med.. hmm vad äre med mig? Man kan ju börja undra.. Jaja nog pratat om de.. Ska gå ut o ta en promenad snart tänkte ja o rensa huvudet o få lite friskluft.. Måste börja motionera snarast óxå känns som man gått upp typ 30 kg eller nåt. Men vägen o börja är jävligt seg.. Vill lägga mig under kniven så är mitt största problem borta. Då kan ja garantera att mitt självförtroende är mkt bättre än vad de är nu,märkte mitt självförtroende söndags kväll ursch ursch  knappt några kläder o skulle gå först NEDU  skääääms... Jaja men får väl ta mig i kragen o försöka bygga upp de,får börja dra kanalen runt igen.Vrf slutade ja med de? hmm var väl för de hände mkt roligare saker i mitt liv då, O nu i slutändan får ja stå mitt kast:S
Jaja ska klä på mig nu o gå en promenad. hörs kanske senare..


.: sarah :.
2008-11-18 | 18:02:58 |
Men gumman tänkt inte så.. Du är ju goer som du är!!!