Vad äre som händer??

Hmm vetifan vad de är som händer med mig.. inte ett dugg lik mig själv nu längre,vet inte vad de är.
Orkar ingenting,tankarna snurrar runt som en virvelvind eller nått i den stilen..
Vrf äre så? hmm folk klagor o gnäller för man blivit mer uppkäftig o vågar säga ifrån. Skiter i vicket..
Om ni inte pallar med de,så äre inte mina problem för ja bryr mig inte ett JÄVLA FUCKING SKIT!.

Jag är den ja är, o de tänker ja vara,tänker hålla mig till o säga de ja tycker o tänker om ni inte kan acceptera det så äre upp till er....


Jag ska sluta vara godtrogen.
Jag vill så gärna tro att ALLA människor är snälla och vill mig väl, men tyvärr så är det inte alltid så.
Man kan inte lita på vem som helst som jag alltid trott, tyvärr.
Sen ska jag sluta vara generös med att lämna ut pengar och saker till andra.
För det är inte alltid så att man får någonting tillbaka.
Spelar ingen roll hur snäll man tycker att man är och hur ledsen man bli av att inte få någonting tillbaka.
Ingen bryr sig ändå.