Diskution om förlovning

Just de idag satt vi och diskuterade förlovningar hit och dit. Och ja själv kan inte fatta att en del bara förlovar sig efter några veckor de tycker ja enligt mig själv är rätt så snabbt steg. Man hinner ju knappt lära känna varandra då innan man ger sig in i något. De är väl bättre att känna på hur de är och leva med en människa da ut och in så resonerar iallafall ja.
Men sen är de ju upp till vad folk tycker och tänker. Jag själv skulle inte kunna tänka mig förlova mig efter några veckor. Ja skulle nog vilja pröva på och se hur de är och dela liv med min karl innan ja ger mig in i en förlovning. För att se hur de fungerar. Sen kan ju tiden kanske rinna iväg och då skulle man ju kunna tänka sig en ring på fingret när de kanske gått ett halv år eller nåt. De är ju sånt som märks om allt känns rätt och bra. Just nu känns de kanon bra, viss visa stunder är la mindre roliga men de finns mest av bra stunder som tur är..
Vad anser ni om förlovning??



.: Malin :.
2009-04-15 | 21:24:46 |
stressa inte fram till en förlovning. jag ville göra de från början, men tobbe vill vänta. så vi väntade, över 4 år. men då vet man också att de är rätt person:)