Ensam

Jag ensam på min väg gick. Gick med ett krossat hjärta och tårar i mina ögon. Trodde att jag aldrig mer skulle få känna kärlek! Jag satte mig ner för att vila, för att hoppas på att Han skulle komma och visa mig riktig kärlek. Men nej, ingen kom. Jag var på väg att släppa taget om livet och fara till en bättre plats... När jag såg dig. Där stod och räckte ut din hand och sa
-följ med mig söta lilla du!
Jag följde efter denna vackra människa som skulle få mitt att känna riktig glädje.
Vi gick längs stranden och solen var på väg att gå ner när du stanna upp och sa: Jag älskar dig, du är  vacker som en blomma. Du gav mig en kyss, nu efter 3 månader så står du fortfarande vid min sida och säger don tre små orden!
Det är en underbar och pirrande känsla att höra dom:)




.: Leonora - The Magic Memories :.
2009-04-06 | 13:25:10 | http://magiskaminnen.blogg.se/
sv; vad härligt du :D