Resume

Har inte direkt haft tid att sitta framför bloggen dom senaste dagarna så här kommer de än liten updatering
Onsdagen blev de jobba de gick kanon de.Var ute hos Marie och fikade på rasten och sen eftermiddagen hängde hon med och kollade vad de var ja gjorde. De va allt trevligt med lite sällskap. Efter jobbet blev de lämna av Marie och åka hem och käka sedan bad ja morsan skjusa mig ut dit för ja älsklingen skulle plocka upp mig innan han åkte till jobbet. Så vart göra honom lite sällskap i lastbilen:D


Tors:Kom hem ifrån jönköping typ halv 4 eller vad klockan var och de va en förbannat äcklig dimma ute kan ja lova ingen höjdare. Vaknade vid kl 2 av Marie ringde och frågade om ja skulle med ut med häst och vagnen. Så älsklingen skjusade ut mig dit efter han hade bjudit mig på mat. Vart åka häst och vagn i nästan 2 timmar tror ja de vart och sedan när vi kom hem så vart de rida lite barbaka de va kanon härligt:D
Sen kom älsk o hans mamma och hämtade mig så de vart åka hem dit och ÄNTLIGEN grilla som ja verkligen längtat efter. Mums.




.: Leonora - Vill du bli veckans blogg? :.
2009-04-10 | 00:36:06 | http://magiskaminnen.blogg.se/
sv; kul att du är med :D
.: mellen :.
2009-04-10 | 11:11:54 | http://mellen.inc.se
Jag har inte heller suttit vid bloggen mkt de senaste dagarna :P Blir så ibland =)