Ute en sväng

Då har man vart ute och rensat huvudet lite. För jäkla skönt kan ja lova. Kul att man kan koppla av och bara va sig själv, och folk accepterar mig för den ja är och hur ja är. För ja tänker inte förändra mig bara för att någon vill de eller inte tycker om mig. Då får de vara  isåfal..
Vart ute och träffat Nickolina och Daniel dom kom till motala en sväng och gjorde mig på förjävla bra humör och fick mig tappa alla tankar man haft i huvudet med allt liv och annat..
Fått skratta och dumma sig som vanligt när man är med henne haha. Gäller att va rapp i käften ibland och fråga mig inte vad ja får allt ifrån,de bara kommer ut ur munnen och efter de flabbade alla tre haha. Blir så automatiskt när man är i de sällskapet xd.


.: nilla :.
2009-04-16 | 16:55:05 | http://zillin.blogg.se/
haha aa desamma!! faan..kändes verkligen skönt o få flabba av sig! haha. riktigt dålig humor alla 3 xD