Oroligt!!

Inatt råkade en släkting till mej illa ut och det är när något sånt händer som man verkligen inser hur nära man kan vara att mista någon som man håller av med ett ögonblick. Jag blev jätterädd och hade jättesvårt att sova inatt efter att haft telefonkontakt med honom och magen vände sig upp o ner o en obehaglig känsla kom fram.ursch . Om jag var rädd, så vet jag också att min rädsla inte ens kommer upp i den nivån att rädsla som han kände och som han känner idag. Jag tänker mer på vad som kunde hänt, att jag kanske kunde haft oturen idag att vaknat upp och fått ett chockande besked om att han var väldigt illa åtkommen, och det värsta att han faktiskt inte kunde varit i livet idag. Den rädslan är djup och enorm.Man förstår inte det hemska förens det kommer intill ens nära. Man förstår inte att det faktiskt finns sjuka människor överallt och att man aldrig kan vara säker på vad som kan hända. Det finns så mycket ont i världen att man blir mörkrädd.
Hoppas de läker som de ska.
Nu ska ja försöka sova lite eftersom ja inte kunde somna inatt för oroligheten.