Tamefan illa

Hmm ligger här o tänker på tamefan allt runt omkring mig. Tankarna snurrar runt som en karusell.

Blir så jäkla förbannad på folk som inte låtsas som ingenting har hänt,fast de egentligen har de. Idioter som tror dom kan göra tamefan hur dom vill o snacka sin skit. Börjar bli riktigt less på de nu. Och skulle jag väl då chansen så kommer ni få höra de ena o de andra kan ja meddela o ja är tamefan inte rädd för att dra till er heller för de är ni tamefan värda. Finns ingen mer som ja vet om som är så jäkla ruttna o iskalla som ni är. Visst ja kan va iskall ja med men ja tinnar upp efter ett tag ändå.. Trodde man skulle få hjälp o stötning o fan o hans mormor, ne då allt skulle gå efter era jävla regler.. Åhh blir bara svart för ögonen när ja tänker på de. Men ni är ju som en påse skit som man skulle kunna sparka på flera gånger om och ni är värda varenda jävla spark. Man gör inte så som ni gör eller bär sig åt så. Bete er tamefan som vuxna människor istället o inte tror att mamma och pappa kan lösa problemen åt er. Är väl förfan dax och växa upp o inte vara någon jävla mamma gris eller?

Om de hade varit ja så hade ja iallafall sköt korten bra mycket bättre än vad du har gjort, trodde inte du skulle göra som de precis gjort men men.. Ögat kan lura o de har man ju lärt sig nu efter några tabbar och misstag i sitt liv.

Nog med de!

Börja träna snart igen, ser verkligen framemot de vill bli av med extra kilona som man fick på sig under en period och de ska bli skönt att bli av med dom och komma igång och bli något lättare till sommaren. Komma ifrån gammla minnen satt o kollade på kort förut o såg kort på mig sen typ sommaren 06 o herregud säger ja bara.. Var de verkligen så illa på den korten. Skäms fan lite, men tänker inte hamna där igen. Nu ska de tamefan bli träning på högnivå för min del så ja blir av med några kilon.

Funderar stort på o sluta dricka kaffe också men de vetifan hur de ska gå, med alla fikakompisar man har om dan som man dricker kaffe med o snackar en massa skit med. De kommer bli så osocialt och kännas konstigt.

Men de vore ju skönt o sluta med de oxå för ena stunden har man ont i huvudet o då dricker man kaffe o huvudvärken går över av kaffet. Och andra stunden har man inte huvudet o då tänker man ja tar en kopp kaffe så piggnar man till lite, men nejdå då får man ibland huvudvärk. Hmm hur ska de vara egentligen? Bra fråga. Varierar som själva fan.

Och de här med vänner som flyttar hit o dit som man känner att man tappar kontakten med ja kan lägga energi på de några gånger men sen lägger ja ner för de känns meningslöst. Och sen lite senare så passar de för er att höra av er o frågar hur de är och bla bla bla och man ska ställa upp och köra o skjusa o tamefan de ena och de andra. Trött på de nu, för nu äre slut på de iallafall.. För vänner de har ja så ja klarar mig om de är så att ni drar er undan o sedan kommer tillbaks senare.. Räkna inte med att ja är samma person som ni lärde känna för ja kan förändra mig som att vända på en 50 öring de är en lätt match om de behövs.


Jag är glad att ja träffat en person som gjort min liv till att våga lita på personer igen o de känns förjävla skönt. Jag skiter i att folk ogillar att vi är ihop. Alltid retar de någon och de är ju kul de med ibland. Tyck vafan ni vill för vi bryr oss inte.. De är vi som är ihop inte ni som ska bestämma vem som ska vara ihop med vem.

Han har förändrads bra mycket sen vi vart ihop och de är ju bra de att han inte låter folk köra med honom att utföra jobb åt andra för dom är lata o inte kan göra de själva o sedan säga ifrån saker som han inte vill göra eller fixa. De är bra.

Den grabben är värd varenda liten energidroppe kan ja säga, han har verkligen förändrats ta insiativ i ett förhållande och blygheten ser ja inte längre i denna grabb och de är ja glad över att han tagit. Jag är glad att jag gav de en chans till att försöka efter alla brister ja berättade för honom och de vända direkt och förbättrades.. Stolt är jag:).

Det är han och jag mot världen. Han är mitt allt,den ja lever för idag och den som ja tror på.

Är så förbannat glad att ja lärt känna denna människa för han är verkligen inte som alla andra stolpskott som man har begått stora misstag med som behandlat en annan som luft och styrt o ställt i ens liv och tvingat en till att fatta svåra beslut. Nu är de slut med de, vi har vårat liv tillsammans o fattar våra beslut tillsammans och om de är några fel o brister så tar vi de öga mot öga och tur är väl de att någon kan de för de är ju inte allt för många som kan de.. pick pick pick...

Åhh va skönt nu har ja fått skriva av mig,skulle kunna fortsatt skrivet men de hade aldrig tagit slut o nu måste jag plugga men ändå känner ja att ja kan forsätta o skriva.. Men lika bra o sätta punkt här för annars lär de komma ut en o en annan groda!