090113 Ett datum att minnas

090113
 Är den dagen då de ÄNTLIGEN blev vi

Jag är så glad att jag har träffat dig.. Det finns ingen som kan göra mig så lycklig som du kan.
Innan jag träffade dig var jag halv, en halv människa som letade efter den person som kunde göra mig komplett.
Jag trodde att det inte skulle hända. Att jag skulle ha en rad misslyckanden bakom mig, men ingen lycka.
Så träffade jag dig.
Första gången jag såg dig, såg jag dina vackra blå ögon. Du log och sa hej.
Du gör mig komplett. Du är min själsfrände och jag ser upp till dig som människa, som partner och som min bästa vän.
Utan dig, ingen mig.
 Ingen mäter sig upp till dig, du är det finaste som finns.
Jag ger dig min kropp, min själ, mitt hjärta.
Jag är för evigt din, om du vill ha mig.

Utan dig är jag inget, du är den som får mig känna vinden, skulle inte klara mig utan dig, mitt liv är uppbyggt på den kärlek du ger mig. Du ger mig luuft, du får mig att andas, du är den som får mig på jorden stanna ! Jag har känt glädje, jag har känt tårar, men det jag känner nu är något jag provar, för första gången och jag vet att det är bra, för detta är en stark känsla som kommer alltid stanna kvar, du ger mig hopp, du får mig att må bra, jag har känt denna känsla förr med inte dom idag. Du är speciell, inte som dom andra, för du tog bort, depritionen och hindrade mig från att falla, jag skulle göra vad som helst för dig, för jag vet du skulle göra vad som helst för mig, inget kan ändra de jag känner för dig, jag kommer göra allt så att du ska stanna hos mig.



Miss  yooooooou!!!



.: Anonym :.
2009-01-13 | 23:03:18 |
Åh vad glad jag är för din skull gumman! Du förtjänar verkligen all lycka!
.: Nathalie :.
2009-01-14 | 11:29:02 | http://mixmix90.blogg.se/
sweetie <3
.: Nathalie :.
2009-01-14 | 11:31:34 | http://mixmix90.blogg.se/
jag vet men inte nu, jag vill inte..:S