Blir tokig snart!

Hmm värker i hela kroppen,kramp över allt, illamående, och en jävla migrän som aldrig vill släppa åhh  blir galen snart. Hatar att må så här, men man får skylla sig själv.. Åhh jävla skit, vill sova sova sova, men kan inte somna för huvudet bara dunkar o känns som skiten ska explodera.
Far ifan hatar det här.
Kramperna har ja vant mig vid nu, tog ett tag, men illamåendet kommer från o till, kan må skapligt bra ena sekunden o inte känna ett dugg, o sedan i nästa mår man  inte direkt prima skinka, de är som o vända på en 50 öring. Huvudvärken gör ju inte saken bättre, kvittar hur mkt jäkla värktabletter ja tar, så vill inte skiten ge mä sig..
Trött som ett as är ja oxå så nästan ögonen går i kors, men kan inte blunda o somna för de bara pulserar i hela huvudet..
Humöret är inte direkt de bästa heller kan ja meddela, tänder till på minsta lilla, o sedan går o irriterar mig på små grejer o folk överhuvudtaget... Besviken på en person oxå som inte kan svara tbx när man skriver o svarar på saker och lite annat.. Men men..

Älsk ringde förut o han fick mig på lite bättre humör iallafall o fick mig att skratta o de är ett under, för de har ja inte gjort nu på ett tag.. Satt o pratade med honom lite om dittan o dattan.. Intressant var ju en sak han berättade som gjorde mig väldigt nyfiken.. Hmm fundersam.. haha Finns idioter till allt o de är ju bevisat..haha

Nae nu ska ja ge de en chans till o försöka sova,för att sitta vid datorn de funkar inte, bara dunkar i huvudet ifrån ljuset..
Hoppas ni där ute haf en bättre dag än vad ja haft iallafall...

Natti natti