Bra dag!

Hmm morgonen började ju med att man försov sig, måste sovit väldigt djupt o skönt, o inte hade mitt element brevid mig hört något illa. Hmm konstigt. Hade för mig ja hade satt larmet men men, Telefonen hade oxå ringt men vaknade till efter ett tag att den ringde o vart fort om fan att åka ut till styra o hämta Sanna o sedan till skolan. Tog mig nästan 20 min till vreta,tur var att de inte var några poliser ute för då hade ja körkortet rykt av själva fan..

Var en helt okej i skolan,var på bra humör o de mesta rullade på. Lite förvånnad var ja allt när dagen var slut att de hade gått så bra. Men tiden går snabbt när man har roligt:D..

Åkte till pappa o hämtade lite grejer till bilen o sedan vart de rulla ut till Svenne o hämta mina vinterdäck o sedan rulla o lämna dom i bilen o efter de skjusade ja hem Sanna.

Kom till motala,snacka lite skit med Larry:p o sedan åkte ja hem o käka lite mat, syrran o morsan hade precis börjat med tacosen så ja kom iallafall i rättans tid.. Käka o sedan kollade nätet lite o somnade till en stund o sedan vakna av att mobilen ringde. Var bara o sätta sig i bilen o rulla iväg och dricka kaffe med Ella o Krasch o efter en stund kom även gullet mitt:p..
Gick ut o samspråkade med Katja o Bs o stimmade runt lite, o snacka lite allmänt om dittan o dattan.

Hängde med Stefan till Linköping, för han skulle hjälpa Patrick o Lasta eller vad de var. Så satt o åkte runt inne i city medans han gjorde de. Kunde ju lika bra göra de, än att sitta i bilen o vänta på att han skulle bli klar. Så ja och Sanna svängde in på max för att fördriva tiden lite. Så fick åka lite pys pys bil.. haha

Hmm mår kalas,lite ont i magen ibland, men de är så de ska va. Men annars så flytter de på.:d