Done!

Hmm ja vaknade skapligt imorse av att klockan ringde o ja var tvungen o gå upp för att ja hade en tid o passa!.

Natten har ja sovit som en stock vissa stunder o i andra stunder har ja vaknat o mått illa o haft förbannat ont i magen.
Stefan kom o hämtade mig o elementet så vi åkte o gjorde de hela avklarat.
Fy fan säger ja bara, aldrig mer, ont o värker över allt i hela kroppen.
Åkte hem la mig i soffan o tur var älskling med som sällskap eftersom ja inte direkt mådde prima skinka. Vi låg o kollade tv o sedan kände ja att ja var tvungen o gå o lägga mig helt slut i hela kroppen kändes de som.
Somnade som en stock o vaknade till när morsan kom hem, så käka lite mat o  sedan pratade ja o fika lite med Krasch. Skönt o komma hemifrån för morsan o ja drar ju inte riktigt jämt som sagt. Och blir bara arg när hon ska lägga sig i saker o ting som rör mig som hon inte vet ett skit om fast hon tror de. Åhh blir tokig. Jaja skönt o komma hemifrån o komma bort o prata av sig lite med någon man litar på o som känt mig ett tag. Natta har även vart ett stort stöd idag. Tack gumman för att du finns:D..Om folk vill veta saker så skulle ja va tacksamma om dom kom till mig istället, för morsan för jag vet bäst själv vad som skett
.De blev som de blev som sagt, nu är de gjort så nu kan ni ha glada minner gott folk igen!
För min del dock sura o mkt tänkande , tankarna bara snurrar, de är jobbigt vissa stunder o andra inte.
Hmm nu ska ja la försökta sätta mig bekvämt o kolla om de finns något vettigt på dumburken.

Tack för ditt stöd idag,de värmde att du vart med o tagit hand om mig, är glad för att du är du o ja älskar dig för den du är för du är helt klart underbar!!