Fredagkväll

Hmm kvällen spenderades med mat o drick med kompisar o sedan dök även älsk upp så vi kollade på en film som hete
ps: I love you. Den var la helt okej att kolla på, de va mysigt iallafall o de va ju höjdpunkten haha..
Åkte ut o gled lite o drog en kaffe o paj på mcd med Sanna,Natta och Älsk o min paj tog en jävla tid på sig,fick fel först o sedan andra pajen,ja den hade gått sönder så fick sitta o vänta ännu mer.. Frustrerad för ja ville ha min paj för var jävligt sugen på den haha xd..
Åkt med älsk upp till Tjällmo för han ville hälsa på Frida o Kim för dom tyckte vi kunde komma upp o göra dom sällskap för dom hade visst fest för någon som fyllde.Kände ja kunde ju lika gärna hänga med o träffa hans kompisar för han har ju vart med o släppat på mina o umgåtts.. Så va lite snäll där, och höll mig i skinnet:D. Satt där o va social med Natta haha.. Åkte därifrån o rullade in till Motala, träffade på Bs som var lite rund om fötterna, ja undrar då vad de var han sa till dom som de vart liv om,orkar inte med de just nu. Skiter i vicket, har nog med problem ändå!.Hoppas älsk ska med o festa imorn iallafall, o va med o dricka.. Men som de såg ut ikväll så skulle han visst va nykter.. Men de bestämmer han helt o håller själv vad han vill, ja vill inte tvinga honom till något..

Nae nu ska ja sööööva brevid mitt varma element i sängen, de är mys på högnivå mohaha...

Älskar dig!!!