Märkligt

Det känns lite märkligt att inte ha så mycket att skriva om.
Jag som annars bubblar med inlägg och ord.
Saker står rätt still just nu, jag väntar fortfarande på hur allt ska lösa sig, eller lösa och lösa, bli ska man kanske säga.

Tycker inte om att vänta, vill veta nu hur alla beslut kommer att bli så jag själv kan börja ta beslut och ordna saker.
Det är ju inte bara jag som sitter och väntar, det blir ju som en kedja.
Skönt när det är över och man kan ta saker därifrån man då står.
Hatar allt som är luddigt, klara besked är vad jag vill ha.

Det känns som om vissa saker i mitt liv är påväg att ändras rejält.
Frågan är om jag ska våga chansa.
Vill och orkar jag?
Ja, vissa saker vill jag nog våga och i och med det så orkar jag, tror jag.
Jag är inte samma jag som jag varit förut.
Jag är nog till det bättre trots att saker runt omkring mig bara varit till det sämre

När orden inte räcker till trots att kroppen skriker efter förståelse
När människan är totalt stum trots att kroppen bubblar av ord
När rädslan för att öppna sig verbalt tar över, det är man måste förändra sitt beteende