Min prins!!

Du är den som bara finns där, du är den person som ja stortrivs med.
Du har fått mig på fall, trodde aldrig de skulle ske. Men sedär, du har övertygat mig att inte alla är som dom idioter ja råkat ut för, Du har bevisat att ärlighet varar längst o att man håller de man lovar.
Svårt o tro men ja litar på dig!

*Du har fått mig på fall
*Jag vågar lita på dig
*Du finns till vad som än händer o vad ja än väljer för val.
*Du har gett mig en annan syn på livet.
*Du har fått mig att våga  o gå vidare.
*Jag stor trivs i din närhet.
*Du gör mig glad och piggar upp mig om ja är nere!
*Du är förstående.
*Du är mysig o helt klart underbar.
*Du har stötar mig nu, eftersom läget är som de är.
* Du är rolig o omtänksam
* Du är som en drog.
* Saknar dig från varje minut vi är ifrån varandra.
*Du är så förbannat gullig!
Tro fan ja blivit KÄR..


Har nog hittat en ordentlig karl med ärlighet o rak i ryggen för en gångskull o vet hur en normal människa beter sig o tar ansvar för de man gör som är fel!....
Chansar man inte så får man inget veta hur de kan bli..