Slö

Hmm vaknade väl till vid middagen, o mamma gjorde lax o potatis åt mig. De va mumma gumma de kan ja lova:p.
Sedan kom Sandra o färgade till mitt hår lite, o sedan tog ja resten själv, o de vart ju kalas bra de. Nu är jag ju lite ljusare i huvudet iallafall o hela utväxten är borta o skönt är ju de.
FY FAAAN vad ja har blivit seg av mig, vill bara sova sova o sova. Typ de ända ja gör på dagarna, skönt som fan. Men de kan ju beror på en grej oxå kan ju tänkas..
Jävla piercingen har inte gått ner i svullnaden ser ut som man åkt på stryck eftersom den är så uppsvullen, står i valet o kvalet om ja ska ta bort skiten, eller ge de en chans o lägga sig. Vet inte. Jobbigt för de gör så förbannat ont då o då.. Ingen höjdare, jävla skrot.
Åkte iväg o drack kaffe med Sandra o käka en paj. Gött mos.
Sedan kom Clas så stod o prata med honom lite, för Sandra skulle åka med honom hem. Efter de så åkte ja hem o la mig i sängen o SOMNADE igen.. Inte direkt förvånnad:S
Jävla sömnsjuka eller nåt.. men inte helt fel att sova heller:p