Underbart

Känslan att känna sig älskad känns så jäkla underbart, att man äntligen mår bra och fått ett liv som man vill leva med. Se en framtid känns underbart. Känna att allt känns kanon att våga leva vidare i ett underbart liv. De är en sån underbar känsla och känslan av att man mår så bra som man typ inte mått på bra länge. Känns skönt att kunna släppa allt bakom ryggen.Bättre än inget. Livet går vidare och de har ja inset nu eller ett tag som sagt. Underbart att slippa tänka tillbaks på allt skit som hänt och bla bla.
Att kunna leva ett normalt liv utan en ständig press utan en massa lögner och shit.
Nu lever man ett underbart liv med trohet,kärlek,pålitelse och mkt mer.Trodde aldrig livet skulle bli så bra.
Ja har fått de ja önskat mig mest och bättre kan de inte bli. Eller jo de kan de säkert. Men nöjd med allt.
Ja har en sambo som älskar mig och som är jätte snäll och gullig emot mig. Inga lögner utan en massa pålitelse. De känns så skönt att äntligen kunna lita på någon igen.
Ja har en liten tös hemma som springer omkring och gör mig glad. Ja skrattar och har kul. Ja har valt bland mina vänner nu oxå. Har dom ja behöver mest och litar på resten av falska packet kan dra för här har dom inget att hämta..
Ja är lycklig och de är underbart kan ja lova.






.: Leia :.
2009-07-20 | 23:54:56 | http://onlyforever.blogg.se/
Härligt!



Vad gör du ikväll? =)
.: Ellen :.
2009-07-21 | 10:54:13 | http://ellenakamumsis.blogg.se/
jag är riktig glad för din skull syrran :)

önskar bara att jag hade en såndan tur själv :)
.: N i k o n s :.
2009-07-22 | 09:23:58 | http://nikons.blogg.se/
Godmorgon! :) Allt väl? ♥