Tänkande

Haft en massa lustiga tankar dom senaste dagarna. Tagit åt mig av minsta lilla sak. Suttit och tjutit för små saker som ja inte orkar höra eller saker som folk säger till mig.. Är så mkt som ja vill skrika ut allt ja bara orkar. Men de skulle bara få en massa koncikvenser tyvär. Vet inte hur mkt ja orkar mer. Jobbigt att höra samma sak hela tiden.. Du du du bestämmer om de kommer in något eller nåt.. Försöker att inte visa något. Men de blir som en börda som ja håller inom mig och sen brister den för minsta lilla skit eller sägelse..
Har vandrat i tankarna ska ja ta steget eller inte. Känner mig otillräcklig och bara styrlig. Men ja vill bara ha de bra runt omkring mig och kunna greja med små grejer.. Har tappat motivationen till nästan allt nu känns de som.. Har en bild i huvudet som ja vill förverkliga.. Men bara motgångar eller sägelser...
Vet inte hur länga ja kommer orkar med att spydigheter och allt... Har starkt psyke till en viss gräns...