Min blogg,mitt liv och fan mina ord!!!

Skrattretande,kul och vetifan vad man ska säga.. Finns visst folk som stör sig på mig istan och mina tankar,meningar och de ja säger. Men de skiter ja fullständigt i ja säger tamefan exakt vad ja vill och när ja vill. Om folk har svårt för de. Är upp till dom.. Ja har hållt mig i skinnet bra länge, men nu tänker ja ej göra de längre.. Nu tänker ja bära mig åt precis hur ja vill och sjunka exakt hur lågt ja vill. Skiter fullständigt i om folk har probelm med de.
De är mitt liv,mitt val och mina ord. Thats it..
Ingen ska hindra vad de är man tycker och tänker. De avgör man helt och hållet själv.
Och ja vet t om att vissa av dom läser min blogg oxå de är ju lite små kul, för alltid  retar de ju någon om vad de är ja skriver i mina inlägg..
Men som sagt min blogg,mina ord och ja skriver och tycker tamefan exakt vad ja vill och om vad ja vill..
Jaja nu har ja fått skriva av mig detta med.. Om man ska ta sig i kragen och kanske hitta på något får se..




.: E M I N A :.
2009-03-01 | 17:37:21 | http://stylebyemina.blogg.se/
Svar: Tack så mycket! Din blogg är också fin!



Har du haft en bra söndag? :)
.: kiicka :.
2009-03-01 | 21:45:19 | http://piinkbarbiie.blogg.se/
Exakt gumman... Din blogg du skriver exakt om vad du vill! Stå på dig! Puss