Sant

Spegel, spegel på väggen där,
säg mig du vad skönhet är.
Ska man se ut som en pinne
och känna sig inne?
Ska man tro att man é cool
bara för att man köpt ny kjol?
Läppstift, mascara och kajal
vi har för stora skönhetsideal.
Varför få skuldkänslor stora,
och bli kallad hora.
För att man ser ut så man gör
och beter sig som man bör?
Tjejer sminkar sig i hopp
för att en snygg kille skall dyka opp.
Killar borde titta vad som finns inuti
och få reda på allt det sköna där inne i.
Nej, skönhet är vad som finns inuti.
Resten kan man skita i.
Spegel, spegel på väggen där,
jag vet nog vad skönhet är

Nyss skrivit lite med min älskling och de känns otroligt skönt att veta att han älskar mig för den ja är och för alla brister ja har. Vem fan vill vara perfekt egentligen?.Alla har vi fel och brister varför dissa de.Vissa går på utsidan som skönhetsideal man ska va smal och slimmad och se ut som en modell. Vem vill bli älskad av en kille som bestämmer och bara går på hur man ser ut. Man ska la fan bli älskad för den man är och ser ut. Enligt mig själv så äre insidan som räknas.Inget annat. Va den du är eller bli den som du inte vill vara. De är upp till var och en att bestämma hur dom vill va.
Jag har fel och brister ja vill ändra på,ja hatar min kropp,mitt utseende. Men de är de ja får leva med,men ja har iallafall en fin insida och de är huvudsaken.
De värmer de du skrev ska du veta!

Jag känner att jag har en perfekt och fin tjej som jag älskar över allt annat.. önskar att vi är tillsammans i all evighet älskar dej som bara fan




.: Katja :.
2009-03-24 | 23:01:38 | http://smultronduvan.blogg.se/
Ååå vad jag helt ärligt talat älskar dina dikret, säger mycket och du får dem så bra <3

Hoppas du haft en trevlig kväll =)

Kramar!!
.: Babbi - [Design & Foto] :.
2009-03-24 | 23:43:57 | http://babbidesign.blogg.se/
Hej igen! Ja sånt kan jag fixa!
.: Alexandra :.
2009-03-25 | 01:04:22 | http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
det är kände ja igen från snövit:P