Tro hopp kärlek

Du är min början och du är mitt slut
jag bara älskar dig mer för varje minut.
kan inte fatta att det blev du och jag
 jag önskar att jag fick vara med dig varje natt och dag.
Det är sjukt hur du får mig känna såhär
vet du om att jag verkligen är kär?!
Jag älskar diig över allt
 Hoppas du känner likadant!


 

Jag har sett den blicken förr.
Jag har sett lågorna slockna.
Hoppas att jag har sett fel.
Men dina svar är så trötta
Försöker ta det kallt,
men oron finns där ändå.

För jag vill inte förlora dig.
Jag älskar dig.
Vill inte förlora dig.

I ensamheten plågar jag mig själv,
och låter tårarna finnas.
För jag vill inte visa hur rädd jag är.
Inte förrän jag kan röra dagen,
sover jag en stund
i den stigande solens ljus.

För jag vill inte förlora dig.
Jag älskar dig.


Jag kommer aldrig kunna beskriva med ord vad jag känner för dig, för du är verklingen perfekt.
Det finns inget jag inte skulle göra för dig, och det finns ingen som ska få ta dig ifrån mig.
jag vill vara med dig föralltid. För jag älskar diig för mycket för att låta dig gå. Du är min pojkvän!




.: Katja :.
2009-03-23 | 20:21:24 | http://smultronduvan.blogg.se/
Har du skrivit det själv?

Det är iaf grymt fint.. :)

Nej, nu ska jag mysa med killen och soffan och katterna..

Natti sen..

Å Kram!
.: Emma :.
2009-03-23 | 21:26:50 | http://emmavw.blogg.se/
Men jag har lite frågor om bloggen.

Hur får man mer besökare/kommentarer?? :)
.: EMMAJULI BÖRJAT VIDEOBLOGGA :.
2009-03-23 | 22:06:29 | http://emmajuli.blogg.se/


Såg du CSI premiären ?