Fredag

Vaknade typ till liv vid 10 över 11. Låg o kollade på älsk när han sov.Gjorde iordning mig och åkte hem o hämtade en grej morsan glömde. Sen vart de rulla ut till varv och lämna den. Vart även rensa i mina flytta hemifrån grejer och de vad de var ja skulle ta med mig när ja flyttar. De va vart lite grejer.. Blev typ 2 kartonger.Men de är bra och ha grejer och mina dopgrejer som ja ska ställa upp i bokhyllan ja ska köpa sen efter studenten.. Soff letandet har ja lagt ner nu. Så dyrt.. Blir vänta ut min sommarlön och lägga undan lite och köpa en soffa för annars lär de nog inte hända så mkt..'Nu är man hemma iallafall och vetifan vad ja ska göra.Har tråkigt. Ingen ide att åka över till älsk för han ska på fotboll sen.. Blir la invänta att de tar slut så han kommer hem så ja kan umgås med honom.D



.: mathilda :.
2009-05-22 | 21:32:44 | http://mathildajohanzzon.blogg.se/
ha en trevlig fredagskväll =)
.: cecilia :.
2009-05-24 | 12:09:07 | http://ceciliaan.blogg.se/
härlig pict =)



tackar ! det hade vi , kika gärna bilder!