Love

Kärlek kan tyckas på många sätt
för några en börda, för några så lätt.
Kärleken är inte alltid sann
varken för kvinna eller man.
För vissa tar den slut,
för andra håller den livet ut.
För vissa kan kärleken tyckas långt bort,
för andra nalkas den inom kort.
Kärleken långt där inom oss bor,
ja kärleken, den är verkligen stor!

Det enda jag vill är att vara dig nära
Det enda jag vill är att känna din kropp
Att känna dina armar hålla mig hårt, hårt intill dig
Omsluta mig med din styrka
Jag vill röra vid dig, vid ditt ansikte
Se in i dina ögon, röra din hals, dina armar
Din hårda rygg och hela din kropp
Jag vill röra dina underbart smala höfter
De som jag har drömt om så många gånger
Jag vill känna hur du känns under mina händer
Jag vill se dig när du går
När jag ser dina rörelser vill jag bara ha dig
Jag vill se dina gulliga skrattgropar
Och ditt sexiga leende
Jag vill röra ditt hår, jag vill vara nära dig
Det finns Så mycket jag vill




.: evelina :.
2009-05-14 | 13:02:58 | http://lillie.blogg.se/
Söt blogg :)
.: Emma Vilhelmsson :.
2009-05-14 | 13:30:02 | http://emmasplejs.blogg.se/
Välkommen att följa mig och min väg till toppen som en av få tjejer inom motorsporten. En dag kommer jag stå på toppen och vara före killarna! Nu kan du även följa mig via Bloglovin!