Missing

För varje dag som gått, tänker jag på alla stunder vi delat, och ibland kan de även hända att jag fäller en liten tår. Vår tid var kul. Du är få av dom personer som får mig att känna mig så lätt och fri. Alla minnen med dig dom går ej att glömma. Du är den där systern jag aldrig fick, och de är något jag aldrig kommer ångra. Ni ska veta att jag ställt upp för dig i alla lägen. Jag kanske inte är den bästa vännen som finns, men jag gör mitt bästa, och jag hoppas att de räcker. Alla saker du gjort för mig, ställt upp för mig, de är såna saker jag minns. Du har funnis hos mig i alla stunder. De är ett mirakel, o du är ett under. Många vänner jah haft har svikit, o sen gått. Men du har stannat kvar, du har förstått. Du har förstått vad en äkta vänskap innebär. Du har alltid stöttat mig, o tagit mig precis som jag är. Du betyder otroligt mycke för mig, o jag hoppas att du vet, att jag älskar dig, och att du alltid får mig o le. Din knasiga humor, och ditt gulligt skratt, gumman, jah vet att du vet, att du är min skatt. Du är mitt ljus, min dag. Tro mig, du är allt jag vill ha. Du betyder otroligt mycket. Det är svårt att förklara men de är så jag tycker.. För idag är allt hopp ute, och jag kan längre in få en hjälpande hand. Men jag slutar aldrig hoppas, jag slutar aldrig be, om att de nån dag igen.