Resume

Lördag morgon vart de upp tidigt iväg och hjälpa morsan min och flytta. De gick rätt så snabbt o va smidigt skönt de. Sen vart de fika o de. Åkte till bbg o lämna bilen o sedan fika lite där,sen vart de åka hem och slöa o kolla sista avsnittet anna pihl. Framåt kvällen vart de ut till morsan o äta pizza för hon bjöd på de.
Vi var även o hämta jerry som kom hem ifrån åland,sen hoppa ja av hos nilla där vi bara skulle ta några öl men de vart en hel platta som försvann-Gött gött. Åkte in till motala träffa marie o rasmus mitt i natten så de blev lite fylle mat med dom på sibyllas den var de hem o bara nanna sängen inte helt fel de heller:P

Söndag: Nyss gått upp skönt att kunna sova länge. Idag blir de dra med mig karln till city gross o mathandla. Sedan kolla lite annat o sedan ikväll ska vi över till min far o prata lite affärer. Håller tummarna:P


.: Kia :.
2009-10-19 | 09:28:59 | http://kias.blogg.se/
sv: Hm.. 220kr?
.: Nakenhunden :.
2009-10-19 | 12:03:53 | http://nakenhunden.blogg.se/
Nu blev jag nyfiken; vaddå prata affärer??!! =)



Igår blev det en lugn dag, gick en långpromenad och sen blev det fika hos far min! =)



Ha det gott

Kramar