Torsdag

Helt klart utvilad o kanon skönt.
Kanon trevlig kväll/natt de måste göras om.
Skönt man har bra vänner som finns ibland:D
Nu ska ja hoppa in i duschen sedan äta något lätt o sen blir
de iväg till ekön o hämta ida o vidare till donken där de skulle bli en snabbfika.
Blir väl kanske ensväng i fålehagen o röra på fläsket lite kanske:P
Bara förkylningen släpper så ja kan börja träna vidare igenD:
Fett skönt

 




.: Cicci - Mamma till lilla Joline :.
2010-06-10 | 12:16:44 | http://ceciliahansen.blogg.se/
VAd coolt det är med internet asså.. haha!! Tror jag klickade via nåns blogg och kommentar, men minns inte vilken.. hehe!! Jag brukar bara läsa mina "fasta" bloggar men av nån anledning klickade jag mig vodare igår.. hehe!



Vart bor du? hade du barn tyckte jag de stod?



.: Cicci - Mamma till lilla Joline :.
2010-06-10 | 13:29:11 | http://ceciliahansen.blogg.se/
okii okii.. Jag sambo och våran dotter på 7 månader bor strax utanför motala.. mellan fornåsa och borensberg :D så här har förökningen startat hehe..