Sant

Är så jävla glad att ja har vänner som ställer upp och finns till där för mig
när ja har de svårt eller behöver någon att prata med.
Finns en person som ja är glad att ja har den kontakten med som ja inte hade för ca 2 år sen.
Då var de krig och helvete.
Men är glad att ja fått tillbaks denna underbara människa i mitt liv och vi kan skratta och ha kul.
Han finns där hela tiden o ja vet att ja nästan kan räkna med honom jämt. Om de är något.
Som sist de vart bråk då kom han o hämta mig o som igår när ja inte visste vart ja skulle ta vägen så tog han sig tid och kom o hämta mig i kylan och ja fick sova hemma hos honom.
Det är sånt som gör att man blir starkare när man har underbara människor som ställer upp och en annan försöker ge tillbaks samma sak.
Kan inget annat än att vara glad trodde de inte skulle bli som de va sist.
Men se på fan det är de o de är så jävla skönt.
Man kan va sig själv som förr o skämta o va glad.

Idag börjar en ny dag i mitt liv.
Nu är man singel igen efter nästan 1 o 1 halvt år i förhållande.
Men vi är vänner o kommer umgås så de är skönt de.
Får besked förhoppningsvis på torsdag eller fredag vad de blir för lägenhet om de blir flytt.
Sånt som märks.




.: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE :.
2010-03-16 | 18:22:25 | http://vadfanskajagheta.se
sv: hejsan fina du:) det är helt okej sj då?