Sista dagen

Sista dagen på svullar dagen idag.
Imorn blir det strikt diet, motivationen är verkligen inte på topp.
Men måste måste gå ner dom här kilona innan operationen.
Bara bita ihop för vet att ja kommer klara det men vägen dit är inte alls rolig.
Men allt kan ju inte va roligt här i livet heller för den delen.
Idag har det blivit klippa gräs,rasta hundvalparna börjar bli full fart på dom små liven.
Vilken charm gör ju inget annat än att smälter när man tittar på dom.
Förstår inte vad folk säger att det är ett jäkla jobb med valpar.
Är la inte värre än att ha en vuxen hund kan ja tycka.
Bara se till att dom får uträtta sina behov och äter som dom ska.
Inget konstigt med det.
Men folk är ju bekvämma i dagens läge och tycker alt är jobbigt så fort dom ska göra nåt.
Inget ovanligt.
Denna vecka gäller det att hålla sig på avstånd för mitt humör det är inget att leka med framför
allt inte när jag inte får min efterlängtade underbara cola jag är beroende på,.
Men heja heja mig detta ska bara gå detså.
 



.: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF :.
2012-08-20 | 22:22:39 | http://jennifers.nu/
jag håller tummarna för dig :)