Börjar om från början


Nu har jag bestämt mig att börja använda denna blogg igen
för den andra bloggen har jag valt att låsa pga allt privat
som står o skulle bli ett jävla liv om det kom ut.
Nu blir det börja med denna sida igen.
Har suttit nu ikväll o kollat tbx i tiden på denna blogg shit vilka
minnen och vilken tid de va o vad man stökade omkring när man var yngre.
Nästa söndag blir man ju äldre igen.
Snart kommer la 30 års krisen eller nåt.
Shit åren bara springer iväg med storm steg.
Men år 2011 har varit en jävligt förändrat år.
Gbp operation i maj.
Sedan förhållande
skaffa hund
gick ner massor 40kg o mer hoppas jag det blir.
Nya vänner som ja kommer va rädd om.
Tog tag i mitt liv med det ena o de andra.
Ett bra 2011 var det till o från iallafall.
Men såäre ju livet går ju både upp o ner i perioder.
Före operation maj 2011




September 2011



Oktober 2011


Ska försöka ta bilder nu i februari så man ser resultaten mer o mer!
ÅTERKOMMER

2012
Kommer man bli gudmor så som ja längtar tills det lilla pyret tittar ut.
Ska bli bortskämt och sedan lära sig en massa dumheter o de ena o de andra.
Hoppas på att få klart med lägenheten min nångång.
Gå ner lite mer i vikt.
Åka på kryssning
Få jobb
Kanske byta bil igen vem vet haha
Träffa nya vänner




.: Emma :.
2012-07-22 | 21:43:49 | http://minakilo.blogg.se/
Du är så fin på bilden längst ner :)