Onsdag

Idag hade man läkarbesöket det gick över förväntan.
Kommer få sjukskrivningen hem skickad sedan
får vi se hur mkt det blir att kriga med försäkringskassan.
Sånt som märks.
Håller tummarna på att det blir någon ordning med allt nu.
Vart hemma i huset enstund o plockat med de ena o de andra.
Även skönt för tjejan att springa lös o känna sig fri utan några måsten.
Ser på henne hur glad hon blir av att springa fritt.
Gymmet idag skulle ja gått till men blev inte som planerat.
Skulle tänka mig gå i ide o bara sova för det är typ de min kropp
orkar just nu som det ser ut.
Jävla sömn sjuka som ej ger med sig.

Suttit o gått igenom alla bilder för året som var så här kommer lite
minnes bilder på mitt förändrade år
Slutet av mitt fetta år 2011



Dessa bilder ovan är ifrån 2010 o 2011 inget jag vill tbx till iallafall.
Aldrig mer överviktig säger jag bara o de ska ja fan hålla mig borta ifrån.
En tid man var lat o inte orkade ett skit.
Nu bilder ifrån operation och tiden efter den där man ser resultat.
Man blir peppad ju mer man går ner o ju mer resultat man ser.
Härlig känsla nu orkar man mkt mer.
En joggingtur på 15 min på bandet det är extrem skillnad förut orkade man knappt jogga en minut
förjävligt då har det gått för långt.
Förstår mig ej på folk som inte försöker ta tag i sin övervikt innan det är för sent.
Man blir så pass mkt piggare,gladare o trivs mer i omgivningen.
Jag ångrar inte en sekund på att ja tog tag i min övervikt.
Det bästa jag gjort med mitt liv.
Nu kan man springa utan att typ hela hjärtat ska hoppa ur o man ska dö på kuppen.
Nu springer man kanon o inga problem med knän eller nåt.
Så skönt
Här kommer lite bilder 2011 efter op och 2012
Bild nedan 2månader efter operationen


Bild 4månader efter op

5månader efter op


Bilder november 2011

Bilder 2012

Mer bilder ifrån 2012 får de bli när ja tagit lite mer bilder
har ej hunnit med det riktigt