Kväll

Skumt funkar verkligen inte logga in med appen i telefon!
Det är jag inte så jätte förtjust i må ja säga.

Har varit en händelserik vecka med det ena och de andra.
Sjukt vad tiden går fort för den delen oxå.
Inte länge sen det var vinter och nu helt plötsligt går vi in
på midsommar veckan.
SKumt men sant tiden går fort när man har kul.
Vad ska ni göra på midsommar?
Har inte riktigt bestämt vad ja ska hitta på ännu har fått olika förslag men får se.

Varit Gbp opererad nu i 1 år och 1 månad och 3 dagar.
Sjukt vad tiden går fort.
Men vart alldeles för mkt händelser senaste veckorna.
2veckor sen akutoperation med troligt vid brock i tarmen.
Inte riktigt planerat inlagd 5 dagar.
Innan det några månader tillbaks i tiden så åkte man ut och in på akuten
som mest 4ggr på en vecka men alla möjliga förslag på vad det kunde vara för fel.
Allt ifrån njursten till gallsten osv.
Vad kommer härnäst tänker jag?
Otäckt sånt där.

Men det jag tänker lite är om det har varit detta problem jag haft som spökat som gjorde att denna
innre brock utlöstes nu.
Att allt har varit en förvarning på att något inte varit rätt och nu så fick det vara nog.
Något förtroende har jag inte alls för vården idagens samhälle men hör och häppna jag vart imponerad nu
när jag blev inlagd på vrinnevi sjukhuset i norrköping.
Förståelse,tog mig på allvar och inte en massa gissa sjukdom eller skada.
Den personalen som fanns där inne ska ha en stjärna i kanten verkligen.
Nu hoppas jag att det dom åtgärdade som var att sy ihop fickan där tarmen ofta letar sig in och gör att
det kan bli tarmvred och osv var problemet så jag slipper uppleva det igen.
Har aldrig aldrig aldrig haft så ont och vrålat så pass mkt rätt ut även fast ja fick mofin och inget hjälpte.
Ursch hemskt och alla omkring såg helt förskräckta ut.
Jag själv ska vi inte prata om en chock för hela mig allt med hela händelsen och sedan en akut operation
inom 30 min som man verkligen inte räknat med.
Men nu börjar man iallafall komma på fötter.
Har slutat äta oxynorm och det andra nu och tar bara värktabletter,

Snart är man på fötter igen och komma igång och jobba ska bli så härligt och efterlängtat.