Måndag

Borta bra men hemma bäst sägs det ju! Men har haft det redigt bra borta fått upp passning hjälp för minsta lilla nu är
Man hemma och märker hur bortskämd man blivit nu måste man hålla koll på tiderna när man ska äta ta medicin och allt som hör till! Kommer bli skumt att gå hemma nu några veckor men känner jag mig själv väl så lär jag inte göra det utan va på jobbet när jag känner mig kry nog:) första natten här hemma gick bra sovit som en stock men vart ju en hel del böckningar o vändningar till o från. Ska ringa kompisen så han får köra in mig till stan sen ska till läkarn sedan hämta medicin eftersom jag inte får köra bil på dom narkotikaklassade tabletterna jag äter så blir man rätt låst här ute! Men inte alla gånger man tänker på det utan kommer på det när man sitter i bilen men men:)