Duktigt

Duktiga jag då
En och en halv timme ute i skogen på hästryggen.
Sedan blev det ett lite pass i paddoken med bommar.
Lite kaffe och skvaller på det.
Först ensväng på nordsvensken som är så underbar sedan
blev det ta över och lite friesern.
Friesern har sån härligt stil när man rider.
Ska jag nångång köpa häst så blir de nog en sådan.
Vi får se.
Sen in till stan där maten stod på bordet.
Smarrigt värre sedan ligga och lata sig en stund innan det
var dax att bege sig till gymmet och köra 1 timme.
Straxt ut med tjejan på en promenix.
Så JA kommer sova kanonon inatt med allt som man gjort.
Något mörr i kroppen är man ju oxå får den delen.
Men då vet man att man gjort lite nytta med kroppen.
Imorn får vi se om det blir en tur på hästryggen efter mötet imorn bitti.
Sen är det helg den ser jag verkligen fram emot.






.: Kanie - GBP op, maj 2011, nu: - 34/45 kg. :.
2012-03-15 | 22:06:02 | http://ordinarygirlie.spotlife.se
Hej! :)



Vad gulligt av dig att du har länkat till min blogg, det hade jag faktiskt ingen aning om. Som du kanske vet så har jag bytt adress till:



http://ordinarygirlie.spotlife.se istället för blogg.se =)



Tack för din länkning, och hur mår du nu? Hur känns det liksom? var det länge sedan du gjorde operationen? :)



Ha det bra!
.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-16 | 07:09:17 | http://jennielenita.blogg.se/
Vilka fina bilder :)

Min dotter rider och jag kan både känna och se glädjen i hennes kropp och själ när hon får komma till stallet och rida :)