Yeah

Livet rullar på sakta men säkert igen.
Denna känsla,denna glädje o allt omkring som gör en på bra humör.
Det mesta börjar ordna upp sig sakta men säkert.
Kanon att man fått hoppa in och jobba denna vecka så skönt med
extra pengar in på kontot.
Välbehövligt med andra ord.
Hoppas det håller i sig och blir mer jobb till mig så ja kan börja greja
med det ja ska påbörja.
Idag efter jobbet blev det en tur i skogen.
Regnade men tur man hade regn jacka.
Sen blev det hem och kolla skatten om man får tbx nåt.
Känns skönt bara invänta juni nu då då man får pengarna.
Jippi.
Längtar till sommaren då det blir power meet och massa annat skoj.
Fick även ett gulligt sms som gör att det värmer i hjärtat.
Glad att jag har mina underbara vänner omkring mig.
Fredag börjar närma sig med stormsteg.
Som jag längtat till denna dag.
Ut och parta loss och bara ha kul.
Det behöver jag verkligen nu.
Mitt nya liv blir att va ute och va mer social med vännerna, ta tag i ridningen ordentligt. skaffa
mig en pålitlig bil utan problem.
Blir lämna in den nu när ja får lön så ja får ordning på det ja måste ha iordning.
Skönt när det är gjort då behöver man ej bry sig om dom när dom försvunnit.
Nice.
Nae nu laga lite mat har inte riktigt hunnit med det där med att äta idag.
Frukost och tjejkompisen och lunch på jobbet.
Så blir riktigt sen kvällsmat för min del.
Men svårt och äta när man ej är hungrig och sedan glömmer bort att man måste äta när
man har massa omkring sig som gör att man missar det i planeringen.
Men nej nu ta sig i kragen sen blir de sängen skapligt för imorn blir det
jobb till 16 eller 18 får se o sedan gymmet.




.: izzy :.
2012-03-20 | 23:44:27 | http://izzygirl.blogg.se/
Vi kommer få riktigt skoj på fredag!! Längtar=)