Yeah

4s ägare igen
Men nu kan jag ringa sms, och surfa hur mkt jag vill
för endast 349kr imånaden.
Det är rimligt slipper man oroa sig varje månad över vad räkningen kommer
ligga på nu vet man att den alltid kommer ligga på den summan.
Fick bli en vit denna gång.
Sålde ju min svarta .
Även avnjutit pizza det ända som fattades var en cola burk.
Men det får ja köpa sen ska iväg o handla lite snask o dryck till kvällen.
Då det blir ut till tjej kompisen m.m o spela spel och allmänt ha en trevlig kväll.
Kul att återuppta gamla minnen igen o umgänge med dess olika personer.
Alltid lika trevligt.
Så ett gott humör och skratt blir nog kvällen kanon.




.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-09 | 17:19:42 | http://jennielenita.blogg.se/
Kolla på den nya headern vad du tycker om den?

Uppdatera sidan ett par hånger så allt lagras och syns :)
.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-03-10 | 06:57:27 | http://jennielenita.blogg.se/
Skicka alla koderna till besöksräknare så fixar jag något med den :)



Ska kolla vad jag kan göra med bakgrunden till bloggen och inläggen :)