Kväll

Idag har det blivit mkt solande för min del.
Har sån hud som jag blir brun på direkt så riktigt skönt.
Lite färg har man allt fått på kroppen under dagen.
Blivit en och en glass underdagen oxå för den delen.
Sedan vart iväg och käkat ute satt förjävla fint med den maten.
Nu suttit och kollat alla aktioner man vunnit.
Spännande spännande får se hur mkt packet man får nu i veckan.
Fick även lite grejer förut.
Full fart med lite studsmatte hoppande helt slut i mina vader men kul
var det verkligen inte hoppat studsmatta på ett antal ex år om vi säger som så.
Vill ha helg Nu!
Som jag lääängtar
Även avnjutit jordgubbar och mjölk smakade förjävla gott




.: Joline :.
2012-05-03 | 07:18:39 | http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Tack för din kommentar!! Va lyxigt att du är en sån som får färg direkt!! Själv har jag jättesvårt att bli brun och det är så tråkigt!! Kul och hoppa studsmatta, det skulle jag också vilja göra ;)