Måndag

Hmm vetifan vart jag ska börja eller vad jag ska skriva just nu! Mkt som snurrar i mitt huvud och ett viktigt beslut ska tas jag har inte många dagar kvar att besluta mig på sen är det för sent och jag får acceptera situationen! Livet rullar på för fulla muggar glad fjärilar i magen till och från. Känner ett sådant lugn när jag är med en viss person stressar inte alls i det sällskapet helt sjukt. Sen här hemma stressar man som ett as så man får hjärtklappning ibland riktigt otäckt. Måste börja försöka varva ner mer för går till den dagen då kroppen väl säger ifrån och den känns inte så långt bort direkt. Onsdag blir det iallafall dubbel pass på jobbets börjar halv 5 på morgonen till kl 18-18,30 lär sova som
En stock när jag väl kommer hem hem. Nu ikväll har jag suttit och kollat boende över allt i landet funderar på skita i lägenheten här hemma sedan packa mina grejer och flytta iväg nånstans och börja om på nytt! Vi får se vad beslutet blir av hela denna situation. Känner jag är så pass stark så jag kan göra det och dra ifrån allt och alla för man ser mellan raderna vems ens riktiga vänner är och vilka som inte är det som hör av sig när dom ska ha hjälp,har tråkigt eller supa. Sådan personer klarar jag mig utan! Tänker vandra efter min egna näsa jag och tjejan och Focusera på dom vi har i våran närhet! Nej får bli dax för en kryssning snart igen behöver komma bort på nån bravad