Onsdag

Livet rullar på alla redan 2 maj.
Sjukt vad tiden går snabbt när man har roligt.
Igår blev det marknad i godegård iallafall riktigt trevligt.
Blev även med lite grejer hem.
Nöjd som satan.
Nu är det bestämt drar till norrland i sommar yeah ska bli sjukt kul.
Mkt jobb och slit.
Även tatuera mig om några dagar yeah.
Den tatueringen kommer ha en stor betydelse i mitt liv ska
representera all skit man vart med om och tagit sig upp ifrån och lite annat som
ja inte tänker skriva eftersom man har lite stalkers som är så nyfikna
på vad som händer i mitt liv.
Riktigt roligt för skriver ju inte ut allt ja gör som tur är.
Det kan ni ju sitta och fundera om vad som jag gör och vad som händer i mitt liv.

Back in the game agine
Nej nu ut i detta underbara väder och njuta av solen.
UNDERBART ATT BARA GÅ UTANFÖR KNUTEN OCH KUNNA NJUTA.
Härligt snart blir det flytt ochså för den delen som ja längtar.
Kommer bli så bra så skulle ja tro.
Nej ha en bra dag för det ska jag ha.
Här kommer även bilder ifrån 1maj då man varit opererad i nästan ett år den 11 maj.
Fick lite skäll att jag inte lagt upp någon kropps bild.
Här kommer dom.





.: Jennie Lenita - 3 barnsmamma :.
2012-05-02 | 11:25:59 | http://jennielenita.blogg.se/
Tack så mycket :)

Fick avbryta dieten då jag klarade inte av att äta 400 kcal om dagen ens och kräktes ut allt jag fick in. Har tappar ialfl 7 kg ( om inte mer, men det får jag veta i morron ) :)