förra

Resume från 2012 då.
 
Började leva ett värdigt liv utan bråk,misshandel, nedtryckelse.
Tog steget ur allt detta elände.
Evigt tacksam till dom som hjälpte mig fatta detta beslut och stödja mig i denna tuffa tid.
 
Hann med 5 underbara kryssningar med underbara vänner.
Varje kryssning hade sin personlighet.
Verkligen fått mer smak av att sticka iväg på kryssningar bara sådär.
Komma bort njuta,äta,träffa folk och ha kul.
 
Blev akutopererad på vrinnevi för magsmärtor som visade att de var ett brok i tarmen trodde dom
så blev öppen kirurgi där dom sydde igen utrymmet där tarmen kan leta sig in och störa.
Passade även på ta bort blindtarmen.
 
Chansen till att jobba som ett as inom olika yrken som get mig erfarenheter.
Nya företagskontakter och arbetskamrater.
 
En resa till göteborg och bli bortskämd med mat,dryck och hotell av en bekant.
 
Ullared hann vid även med detta år som var tom 2ggr:)
Ena gången över dagen.
Andra så hyrde vi stuga och sov över.
 
Tog ett tufft beslut adopterade bort lex.
Men funkade inte i vardagen och på jobbet.
Fick ett kanon hem med en massa framsteg på köpet.
Hej heja heja lex.
 
Doris fick 3 underbara valpar.
Mango,sally och Milton.
Mina första upplevelse och erfarenhet av att ha valpar.
Underbar upplevelse och kan tänka mig det igen.
 
Började umgås med min underbara barndomskamrat mer intensivt.
Haft mkt skoj för oss,varit lite här och där i sverige på dejt resa.
Bara en massa upplevelser.
 
Förlorade en nära vän som försvann.
Saknaden är stor men du har de säkert bättre där du är nu.
 
Funnit nya vänner,samt att gamla vänner har försvunnit eller inte hört av sig.
Synd men livet är en väg som sagt folk kommer och går.
Deras förlust om dom låter vänskapen rinna ut i sanden.
Jag är inte den som hör av mig.
 
Semester upp till underbara norrland med 2 bekanta.
Roligt,spännande,skratt,lärdomsrik resa.
Ses snart norrland igen.
Dröjer inte länge tills ja står där uppe i kylan.
Kommer sakna östergötland lite smått.
Men bara härda i kylan man vänjer sig la nån gång.
u
 
 
 
 
 



.: Isabelle Rosengren :.
2013-01-06 | 14:10:36 | http://izzysmatblogg.blogg.se/
Undertbart att läsa och se!!! Hoppas på att 2013 blir ännu bättre!!!