Fel

Undrar vad man gör för fel för att förtjäna detta? Jag är den jag är, sån jag är och är hur ja är. För snäll, hjälpsam, rak ärlig men ändå kan inte folk acceptera det. Ska man vara blåst,låtsas om en massa, förlåta glömma osv? Det funkar inte så i min värd. Kan inte leva på en massa lögner och bara hoppas. Vad har man gjort för att förtjäna allt detta kan man ju undra? Man är la värd en massa skit om och om igen! Imorn lär va Depp dag skulle vart en månad imorn.... Men man ska va sån som bara skiter i saker går vidare och tar nästa man har till hands som alla verkar ha i sådana situationer! Är otroligt glad att jag har mina vänner omkring mig hade inte dom funnits då vill jag inte tänka vad som skulle kunnat ske!! Du tog allt med en nypa salt, gör som du vill, du har ditt på ditt torra var bara en sommarperiod! Blir så förbannad på mig själv skulle sätt mellan fingrarna mer och inte gjort ett dugg bara hållt igen då hade man sluppit allt som är just nu..




.: Izzy :.
2013-07-28 | 23:07:12 |
Kram ❤