Godmorgon

Då har man precis stigit upp då. Älsklingen åkte typ för en halv timme sen. Pelle var visst försenad,så älsk fick en lite sovmorgon iallafall. Nu ska ja ta mig något och dricka och klä på mig och sedan bege mig ut mot praktiken och köra lite röjsåg och sedan köra över lite småsten till Maries mamma. Om de har torkat upp lite grann där ute. Får hoppas på de.
Igårkväll var ja hos älsk och Marie kom förbi för hon behövde prata om de som hände i ljungsbro igår.. Ursch hatar när de händer mina vänner något. Vilken jävla idiot säger ja bara, om ja skulle få syn på han så skulle ja tamefan dra till honom på käften och sedan knäan i skrevet. För de är de jävla äckel svinet värt.. Gaah ursch!!



.: Bettan :.
2009-05-07 | 07:41:49 | http://busbettan.blogg.se/
jodå det är bra med mig;)

Hur är det med dig då??